Тюльпановий настрій |
Пам’ятаючи, як завзято учасники проєкту зображували за допомогою творчих пензлів козака Мамая та втілювали на папері своє абстрактне бачення, було вирішено провести весняні майстер-класи з живопису.
весняних квітів і декоративного пейзажу. Локацію для занять, як і раніше, надав Центр «ЯМаріуполь».
Предметом першого заняття став розкішний букет тюльпанів. Все необхідне для творчої праці охочим займатися надав ОІСТ – фарби, пензлі, ватмани, смаколики – для творчого настрою і перепочинку. |
«Композиційна організація будь-якого натюрморту вимагає цілковитого зосередження і роздумів. Квіткова група не є виключенням. Спочатку організуємо квітковий баланс. Не слід в групу вводити різноманітність видів квіток та їх форм і кольорів які будуть сперечатись один з одним», – наголосила майстриня.
Було рекомендовано обрати один вид і колір тюльпанів, або не більше двох, трьох: наприклад,
насичені червоні з кількома яскравими жовтими, або ж темно-рожеві з пастельними кремово-кораловими, які в натюрморті об’єднані в групи і сприймаються цілісно…
Пані Стелла звернула увагу на те, що робота з акриловими фарбами дуже багатогранна й запропонувала застосувати цього разу техніку «роздільного мазка». Таку назву техніка отримала завдяки густим і об’ємним мазкам, які наносять пензлем або мастихіном на полотно.
Тому усі з заохоченням почали створювати власні шедеври, кожен намагався втілити на ватмані власну ідею, передати кольори та весняну красу ароматних тюльпанів. Частина відвідувачів майстер-класу з живопису працювала у пастельній гамі, інші ж навпаки обирали яскравість або створювали контрастні малюнки.
До участі у майстер-класах радо додалися не тільки постійні учасники, а й працівники центру та нові відвідувачі, що користуються послугами центру.
Надважливим аспектом при адаптації переселенців на новому місці є саме психологічна підтримка, проте люди самостійно рідко звертаються до профільних спеціалістів – психологів, тому саме художня творчість є доброю альтернативою та досить часто використовується у роботі психологів, щоб підтримати людину. Адже саме арт-терапія дозволяє подолати напругу та тривожність, підняти настрій, розслабитися емоційно та відпочити душею, перемикнути свою увагу від буденних негараздів та проблем на щось гарне та приємне.
|
деяких ділянках картини. З часом її стали застосовувати для зображення окремих елементів на полотні. Ну а деякі художники почали використовувати її для створення всієї роботи цілком. Адже за допомоги пастозного живопису майстри змогли досягати особливої емоційності та яскравості у своїх картинах.
Викладачка пояснила: сама техніка полягає в тому, що фарбу наносять густою та нерозведеною, в результаті чого виходять мазки. Для її нанесення використовують пензель або мастихін, а фактура мазку визначається натиском або напрямом інструмента, який використовується.
І дійсно – аматорські полотна наче ожили, об’ємні та рельєфні мазки передають на них почуття та задум авторів не тільки через загальний сюжет, палітру кольорів і композицію, але й через фактуру їх мазків.
Тетяні вдалося передати усі відтінки від червоного до рожевого з цікавим переходом, що навіть непомітний оку, її картина схожа на цікаву техніку, яку малюють не фарбами і пензлем, а різнокольоровими ручками.
Тож, тюльпановий рай вдався на славу – яскраві малюнки відвідувачів майстер-класу тому свідчення.
Декоративний пейзаж: дізнаємося деталі |
Кожен учасник як завжди завзято працював та створював власний шедевр з такою різнобарвною
передачею кольору. Цього разу усі цікаво проявилися і кожна картина видалася унікальною та неповторною, адже кожна людина – творча особистість та має власний погляд на ніби звичайні квіти – тюльпани.
На початку наступного майстер-класу присутні прослухали цікаву пізнавальну міні-лекцію: Стелла Мунтян розповіла про декоративну композицію, про те, яку важливу роль відіграє те, наскільки творчо художник може переробити навколишню дійсність і внести в неї свої думки і відчуття, індивідуальні відтінки.
Пейзаж – це жанр мистецтва, присвячений зображенню природи, міст, архітектурних комплексів тощо. Слово «пейзаж» французького походження, воно означає «місцевість».
передачею кольору. Цього разу усі цікаво проявилися і кожна картина видалася унікальною та неповторною, адже кожна людина – творча особистість та має власний погляд на ніби звичайні квіти – тюльпани.
На початку наступного майстер-класу присутні прослухали цікаву пізнавальну міні-лекцію: Стелла Мунтян розповіла про декоративну композицію, про те, яку важливу роль відіграє те, наскільки творчо художник може переробити навколишню дійсність і внести в неї свої думки і відчуття, індивідуальні відтінки.
Пейзаж – це жанр мистецтва, присвячений зображенню природи, міст, архітектурних комплексів тощо. Слово «пейзаж» французького походження, воно означає «місцевість».
Сам собою реальний пейзаж нічого не переживає, не має власного настрою. Настрій виникає у людини, яка його споглядає. Сприйняття залежить від її особистої вдачі, душевного стану. Один і той самий пейзаж, побачений водночас різними людьми, може викликати в них різні емоції.
Учасники заняття дізналися, що за манерою виконання пейзаж може бути декоративним. Декоративний пейзаж – це зображення природи або архітектури міста з використанням народних традицій, символізму, узагальнення форми та кольору
Основним завданням у створенні пейзажу є передача простору. Тому напередодні учасникам запропонували принести з собою декілька фото, щоб вибрати з них ті, що будуть слугувати моделлю для майбутнього пейзажу.Учасники заняття дізналися, що за манерою виконання пейзаж може бути декоративним. Декоративний пейзаж – це зображення природи або архітектури міста з використанням народних традицій, символізму, узагальнення форми та кольору
Кожен обирав щось своє, Анжела, Ліда, Катерина та Галина малювали частинки рідного міста – архітектурні об’єкти Маріуполя, Вікторія вирішила малювати Морський вокзал, Ірина та Анна обрала релігійні об’єкти – храми з різною конструкцією та формами.
Художниця пояснила, що перші штрихи слід наносити на ватман простим олівцем, після – створити фон, і лише після цього – застосувати фарби.Завдання виявилося дещо важчим від попереднього, але результат задовольнив всіх – ми бачимо будинки та дорогі людям відомі споруди з міст, які покинули переселенці, бачимо зображення і впізнаємо одеські об’єкти.
Тож, усі учасники з захопленням очікують на продовження діяльності художнього кластера та на проведення наступних запланованих майстер-класів «Бузкове рандеву» та «Тварини, оздоблені орнаментом».
Немає коментарів:
Дописати коментар