Особливий інтерес викликали фахові поради: про світло під час фотографування, про передачу кольорової гами, про особливості розміщення чорно-білих фотографій
кольорових предметів на них.
«Якщо світло йде з-за спини фотографа – тобто, фронтальне світло – то обличчя вийде плоским, його майже не буде видно. Це найбільш невдале світло для художньої зйомки. Проте воно дуже гарне саме для fashion зйомки, адже все залежить від сюжету та поставлених завдань. Контрове світло, що б’є у фотокамеру, є найбільш складним, тому що видно лише контур, проте деталей об'єкта не видно», – наголошував на деталях викладач.
«Але за допомогою цього світла можна помилуватися відблисками на воді, танцюючими деревами та чарівним жіночим силуетом…Бокове світло – зліва чи справа – може бути найбільш вдалим, тому що воно створює об’єм. Переднім боковим світлом добре знімати архітектуру міста, також це гарне світло для зйомок у пустелі.
Зенітарне світло, коли сонце перебуває в зеніті, – гарне, але воно дає великий перепад світла й тіні. Наприклад, якщо стоїть дерево, то від його крони тінь буде чорною діркою, а пряме сонце на пісок – біла дірка. Тому зенітарне світло є найбільш складним.
Коли сонце у хмарках, в тумані, тоді немає тіні, створюється ефект «лампи хірурга» – розсіяне світло. Ліс, листя, осінь у сонячну погоду виглядають невиразно, тому що листя відблискують. Саме тому похмура погода є найбільш вдалою для зйомок лісу, парку, листя. Але треба пам’ятати, що саме сюжет визначає, яким має бути світло»! – ділився секретами фотографування Ігор Гержик на занятті.
Учасники гуртка дізналися, що чорно-білі фотографії є класикою: саме вони дають простір для багатьох ідей, змістовного наповнення та фактури. А створення кольорових фотографій передбачає роботу з 7 основними кольорами: холодними (фіолетовим, синім та блакитним), нейтральними (зеленим та сірою гамами) і теплими (червоним, жовтим та помаранчевим). Об'єкти теплих кольорів на фото здаються розміщеними ближче, а холодних – дальше. Красний колір впливає активно на мозок, збуджує. Синій, навпаки, заспокоює, тому він досить рідко використовується в дизайні інтер’єру. В лікарнях використовуються спокійні або нейтральні кольори – зелені, бежеві або світло-жовті. Під час фотографування важливо пам’ятати і про тональну перспективу: чим більша відстань до об’єкта, тим більш вибіленим є простір перед ним.
Наостанок пан Ігор підсумував, що фотографії, які були зроблені у Дюківському саду, є дуже
Можливість долучитися до майже професійного фотографування викликала в учасників такі ж яскраві емоції, як і малювання. Наталя, переселенка з Маріуполя подякувала за можливість перезавантажитися та узяти участь у фото-майстер-класах разом із родиною та поділилася, що сьогодення потребує вміння фотографувати для більшості людей. Адже зараз дуже популярним є ведення соціальних мереж, створення контенту, особливо Іnstagram та TikTok. початківцями.
«Якщо світло йде з-за спини фотографа – тобто, фронтальне світло – то обличчя вийде плоским, його майже не буде видно. Це найбільш невдале світло для художньої зйомки. Проте воно дуже гарне саме для fashion зйомки, адже все залежить від сюжету та поставлених завдань. Контрове світло, що б’є у фотокамеру, є найбільш складним, тому що видно лише контур, проте деталей об'єкта не видно», – наголошував на деталях викладач.
«Але за допомогою цього світла можна помилуватися відблисками на воді, танцюючими деревами та чарівним жіночим силуетом…Бокове світло – зліва чи справа – може бути найбільш вдалим, тому що воно створює об’єм. Переднім боковим світлом добре знімати архітектуру міста, також це гарне світло для зйомок у пустелі.
Зенітарне світло, коли сонце перебуває в зеніті, – гарне, але воно дає великий перепад світла й тіні. Наприклад, якщо стоїть дерево, то від його крони тінь буде чорною діркою, а пряме сонце на пісок – біла дірка. Тому зенітарне світло є найбільш складним.
Коли сонце у хмарках, в тумані, тоді немає тіні, створюється ефект «лампи хірурга» – розсіяне світло. Ліс, листя, осінь у сонячну погоду виглядають невиразно, тому що листя відблискують. Саме тому похмура погода є найбільш вдалою для зйомок лісу, парку, листя. Але треба пам’ятати, що саме сюжет визначає, яким має бути світло»! – ділився секретами фотографування Ігор Гержик на занятті.
Учасники гуртка дізналися, що чорно-білі фотографії є класикою: саме вони дають простір для багатьох ідей, змістовного наповнення та фактури. А створення кольорових фотографій передбачає роботу з 7 основними кольорами: холодними (фіолетовим, синім та блакитним), нейтральними (зеленим та сірою гамами) і теплими (червоним, жовтим та помаранчевим). Об'єкти теплих кольорів на фото здаються розміщеними ближче, а холодних – дальше. Красний колір впливає активно на мозок, збуджує. Синій, навпаки, заспокоює, тому він досить рідко використовується в дизайні інтер’єру. В лікарнях використовуються спокійні або нейтральні кольори – зелені, бежеві або світло-жовті. Під час фотографування важливо пам’ятати і про тональну перспективу: чим більша відстань до об’єкта, тим більш вибіленим є простір перед ним.
Наостанок пан Ігор підсумував, що фотографії, які були зроблені у Дюківському саду, є дуже
цікавими, незвичними та чудово відображають творчі задуми, креативне мислення та високий художній потенціал фотографів, більшість з яких є початківцями.
Можливість долучитися до майже професійного фотографування викликала в учасників такі ж яскраві емоції, як і малювання. Наталя, переселенка з Маріуполя подякувала за можливість перезавантажитися та узяти участь у фото-майстер-класах разом із родиною та поділилася, що сьогодення потребує вміння фотографувати для більшості людей. Адже зараз дуже популярним є ведення соціальних мереж, створення контенту, особливо Іnstagram та TikTok. початківцями.
Можливо, для когось з учасників хобі – зайняття фотографією – стане улюбленою справою та цікавою професією у майбутньому.
Своїм досвідом і фото-секретами поділився з учасниками і голова Одеського міського клубу фотографів «Фотон-2» Сергій ФРАНЦ.
Керівник проєкту Андрій КРУПНИК запропонував всім присутнім приєднатися до створення архіву фотографій учасників майстер-класів, які стануть в подальшому основою для проведення виставок фотографій переселенців і представлять діяльність фото-кластеру для широкого загалу.
Робота започаткованого фото-кластеру триває, учасники фотогуртка продовжують удосконалювати свою майстерність.
Матеріал підготовлено за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у межах проєкту «ВПО в територіальних громадах: алгоритм успішної інтеграції». Матеріал відображає позицію авторів і не обов’язково збігається з позицією Міжнародного фонду «Відродження».
Немає коментарів:
Дописати коментар